Regulamin
1. Na wszystkie zakupione towary wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
2. Towary dostarczamy do klienta firmę kurierską DPD.
3. Koszt przesyłki uzależniamy od wielkości zamówienia i gabarytów paczki.
4. Na każdy zakupiony towar udzielamy gwarancji.
5. Klinet otrzymując przesyłkę powinien sprawdzić zawartość paczki(głównie elementy szklane). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół szkody z kurierem i w ciągu 24 godzin zgłosić zaistniałą sytuację e-mailem do biura obsługi klienta sklepu. Zgłoszenie takie jest jedyną podstawa dochodzenia roszcze?? w przypadku towaru uszkodzonego w transporcie.
6. Podstawowe zasady sprzedaży internetowej mówić o tym, iż kupujący ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ustawowym terminie 10 dni, odsyłając zapakowany i nieuszkodzony towar na własny koszt.
7. W przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej sprawa dotycząca danego zamówienia zostanie skierowana do działu windykacji w celu odzyskania poniesionych kosztów.
Życzymy udanych zakupów.